logo
Hem chevron_right Support chevron_right
Support

Support

Har ni jour för kassa? expand_more

Till våra kunder som använder vår kassa har vi jour som sträcker sig utöver våra normala öppettider. Som kund ringer man in till vårt support och blir då kopplad till en tekniker som kommer att försöka hjälpa till.

Tänk på att ditt ärende måste vara akut och vara inom vad som kallas för driftstopp. Samtal som inte faller under detta kan komma att debiteras till dig som kund.

Finns det möjlighet att chatta med er support? expand_more

Det går självklart bra, ibland kan svarstiderna variera beroende på belastning. Men vi kommer alltid att besvara din fråga. Chatten är både för dig som söker information om våra tjänster eller för dig som redan är igång. Den är bemannad vardagar kl. 08.00 till kl. 16.00.

Hur kan jag som kund kontakta er? expand_more

Vi har flertalet möjligheter att få support. Telefon, mail eller chatt är möjligheter vi erbjuder till dig som kund hos oss. Om du har kassa så ingår jour under icke ordinarie öppettider vardagar mellan kl. 08.00 till kl. 16.00.

Erbjuder ni rådgivning, tips och trix? expand_more

Beroende på dina kunskaper så erbjuder vi vår expertis till dig som kund. Men vi skiljer på tips och trix mot rådgivning. Vår support kan guida dig genom våra tjänster. Men om du önskar att fördjupa din förståelse och bli en bättre företagare så kan våra kundansvariga erbjuda sin erfarenhet mot en löpande timkostnad. Vi dyker extra djup i din verksamhet och kan exempelvis ta fram olika verktyg för att ge dig kontrollen över gas och bromspedalen.

Det finns inget ”One-size-fits-all” som det gör på regnponchos.