logo
Hem chevron_right Service

Service

Servicemodulen är utformad för att effektivisera hanteringen av underhåll på produkter som ägs av dina kunder och som kräver regelbundet underhåll. Med fokus på användarvänlighet och funktionalitet ger den dig de verktyg som behövs för att leverera en positiv kundupplevelse, bland annat genom SMS-notifikationer vid olika händelser under hela processen – från inlämning till betalning.
list_alt

Skapa & ändra

Smidighet är verktyget
Att hantera service bör vara enkelt. Oavsett om du skapar nya kunder, hämtar befintliga eller söker i artikelregistret, är allt möjligt. Du kan också estimera tid per arbete och jämföra den med verklig tid. Orderöversikten är färgkodad och visar varje steg i processen. Med vår inbyggda SMS-tjänst kan du skapa anpassade mallar och koppla dem till olika statusar för att snabbt kommunicera med kunden under hela processen.

Systemet kan hantera momsändringar, inklusive att definiera en ny momssats för kombinationen av arbete och material, vilket kan vara fördelaktigt för din verksamhet om det är relevant.
payments

Ta betalt

Låt kunden få flera alternativ
En serviceorder kan enkelt navigera genom hela Contrl-plattformen. Från servicemodulen kan du enkelt skicka ordern tillbaka till backoffice för fakturering via Fortnox. Alternativt kan du välja att skicka den till kassan för betalning med olika betalsätt. Detta ger dig flexibiliteten att erbjuda kunderna flera alternativ, inklusive användning av Klarna förutsatt att du hyr en betalterminal från oss.

Är du intresserad?

Låt oss visa mera och boka en demo